Aproximativ 50 de tineri
din Bucureşti au avut ocazia de a participa gratuit la workshop-urile oferite de Asociaţia GEYC, în
parteneriat cu BRD Groupe Societe General, pe
următoarele teme:
- Comunicare și social media, 21 iulie 2014;
- Organizare evenimente și social media, 25 iulie 2014;
La finalul ambelor workshop-uri s-au acordat
certificate de participare. Evenimentele au avut loc la Spaţiul Public European.
Cele două ateliere s-au derulat în cadrul
Campaniei SMARTER din proiectul cu acelaşi nume organizat
de Asociația GEYC cu sprijinul financiar al Comisiei Europene prin programul „Tineret
în acțiune”.
Am întrebat
participanţii ce le-a plăcut. Iată câteva răspunsuri:
- ideea de practică pe care a fost
structurat workshop-ul
- diversitatea şi aplicabilitatea informaţiilor
- claritatea informaţiilor
- am primit informaţii în mod constant,
atmosfera a fost alertă, n-am avut timp să mă plictisesc
- uşurinţa în comunicarea cu
speakerii
- mediul destins
- jocurile
De asemenea,
pentru cei curioşi ce au învăţat cei prezenţi la workshop-urile noastre, redăm
următoarele impresii:
- să lucrez mai bine în echipa
- să negociez
- aspecte legate de comunicarea
internă
- cum se targhetează publicul ţintă
pentru a construi mesaje de comunicare eficiente
- noi instrumente social media
- tips & tricks pentru a putea
realiza acţiunea de promovare într-un mod cât mai eficient
- că detaliile contează
- că organizarea de evenimente nu e
chiar aşa simplă, ci necesită multă muncă
- noţiuni de managementul riscului
- că sunt foarte importante un plan
bine structurat şi încadrarea în timp
- cum să calculez un buget pentru
proiecte
- cum să prezint o propunere de proiect unui potenţial sponsor
Testimoniale
- "Utilizez social media pentru comunicarea cu prietenii şi pentru promovarea diferitelor articole personale ce pot educa oamenii. Mi-ar plăcea ca în viitor să fie şi un program puţin mai intens, pentru dezvoltarea elementelor principale din workshop-ul de astăzi". (Anonim, absolvent, 22 de ani)
- "Şi înainte şi acum utilizez social media pentru promovarea propriei afaceri şi la locul de muncă, dar acum într-un mod vizibil mai eficient". (Mădălina, Manager Assistant, 22 de ani)
- "Mi-am dezvoltat aptitudinile de social media, în special pe partea de promovare". (Anonim, Voluntar, 20 de ani)
Proiectul SMARTER
(RO-43-E107-2013-R3) este co-finanțat de Comisia Europeanã prin intermediul programului „Tineret în acțiune” (4.3). Conținutul acestui material nu reflectã în mod obligatoriu punctul de vedere
oficial al Uniunii Europene, responsabilitatea revenind autorului (Asociația GEYC).