joi, 3 iulie 2014

Revigorează-ți competențele: Comunicare (21 iulie) și Organizare evenimente (25 iulie) la București (workshop-uri gratuite)

Asociația GEYC organizează workshop-uri gratuite în domeniul comunicării (21 iulie) și al organizării de evenimente (25 iulie), în intervalul 10-17, la București. Programele de formare sunt destinate tinerilor și studenților din București (vor avea prioritate cei cu vârste de 18-25 ani). 

Înscrieri până pe 16 iulie 2014. Înscrie-te acum!

50 de tineri din București vor avea ocazia de a participa gratuit la un workshop pe una dintre următoarele teme:
  • Comunicare și social media” (Communication & Social Media), 21 iulie 2014, orele 10-17;
  • Organizare evenimente și social media” (Event Management & Social Media), 25 iulie 2014, orele 10-17;
Cele două workshop-uri se derulează în cadrul Campaniei SMARTER din proiectul cu același nume organizat de Asociația GEYC cu sprijinul financiar al Comisiei Europene prin programul „Tineret în acțiune”.
La finalul workshop-ului se acordă certificate de participare.

Tematici abordate:
 Communication & social media, 21 iulie 2014

FOCUS:        Facebook Communication

- Introduction (types of communication, PR & communication strategy features, social media communication features, advertising, tips and tricks);
- Communication campaign planning (setting objectives, content, target audiences, choosing channels, adapting the content to each channel and each audience, setting and evaluating key performance indicators – KPIs, scheduling the campaign – GANTT chart);
- Facebook brand page (getting started, analysing and discussing Facebook insights, case study: GEYC’s Facebook page);
- A 10 min Facebook campaign (teamwork: planning, creating, targetting, posting, promoting for 10 mins and evaluating a Facebook post on GEYC’s Facebook page, tips and tricks – discussion).

Conținutul workshopului este inspirat de:
- Cursul de Digital and Social Media al University of Technology Sidney (Australia);
- Cursul de Writing for the web al University of Toronto (Canada);
- Cursul de Social Media Issues al Stanford University (SUA);

Event management & social media, 25 iulie 2014

FOCUS:        Corporate events: conferences, seminars, meetings

- Introduction (types of events, event management team roles, tasks, event planning, importance of networking, tips and tricks);
- Budget (planning the budget, funding, rules of estimating the costs, updating budget content, in kind contributions, “hidden costs”, risks);
- Logistics (materials checklists, identifying suppliers, negociation and contracting, on the spot planning, event closure);
- Communication (advertising, media relations, press release, protocol, internal communication, tools, communication risks etc.);

Conținutul workshopului este inspirat de:
- Cursul de Event Management al Iowa State University (SUA);
- Cursul de Event Planning al Universal Class (SUA);
- ”Event Management Plan Checklist and Guide”, Gascoyne Development Commission (Australia);

Public țintă:
50 de tineri de 18-25 de ani din București (25 participanți la fiecare workshop). Candidații selectați vor avea asupra lor cartea de identitate în ziua workshop-ului. Candidații din afara publicului țintă vor fi respinși în mod automat.

Calendar:
- până pe 16 iulie 2014, 23:59: înscrierea participanților (online);
- 17 iulie 2014: 25 candidați/workshop vor primi mesajul de acceptare, iar 5 vor fi plasați în lista de rezervă. Candidații acceptați au obligația de a confirma prin reply la e-mailul de acceptare până vineri, 18 iulie, orele 12;
- 18 iulie 2014: candidații neconfirmați vor fi înlocuiți de cei din lista de rezervă;
- 21/25 iulie 2014: vă așteptăm la workshop;

Formatori

Gabriel BREZOIU (Blog personal | CV Linkedin) este fondator și Manager General al GEYC. În calitate de Manager de proiecte (din 2007), trainer (din 2008) și blogger (din 2007), are o largă experiență teoretică și practică privind comunicarea (orală și scrisă), relațiile publice, vorbitul în public, comunicarea nonverbală și utilizarea rețelelor sociale în România și în Uniunea Europeană.

Formare profesională
  • absolvent al Departamentului de Pregătire a Personalului Didactic şi al Facultăţii de Management (Academia de Studii Economice București), masterat în „Managementul proiectelor”;
  • certificări ANC (fostul CNFPA): Management de proiect, Formator de formatori, Comunicare,  Comunicare în limba engleză, Leadership, Economie socială;
  • certificări europene: ECDL, Cambridge - Young enterprise, Business responsibility;
  • programe de specializare (2009 - prezent): Franța, Marea Britanie, Luxembourg, Belgia, Spania, Danemarca, Italia, Georgia, Grecia, Ucraina,  Bulgaria, Azerbaidjan, Polonia, Turcia;


Diana FĂLAN (ASANDEI). Diana este Specialist în Comunicare HR și Employer Branding în cadrul BRD Groupe Société Générale, fiind responsabilă de construirea si implementarea strategiei de employer branding a companiei, dar și de coordonarea activităților de comunicare internă specifice departamentului.

Cu o experiență de circa șapte ani în domeniul comunicării atât interne, cât și externe în Banking și în FMCG, ea face parte din echipa BRD din anul 2010, anterior activând în HR și în Corporate Relations în cadrul Heineken Romania. 

Este absolventă a Academiei de Studii Economice, Facultatea de Comerț, studii universitare și postuniversitare precum și studii postuniversitare în Management și comunicare în Afaceri, Facultatea de Comunicare și Relații Publice, SNSPA.


Înscrieri până pe 16 iulie 2014. Înscrie-te acum!

Observații:
- organizatorii acoperă integral cheltuielile de organizare a workshop-urilor astfel încât participarea să fie gratuită pentru participanți. Vă rugăm să nu confirmați participarea decât dacă sunteți siguri că puteți ajunge și participa pe întreaga durată a workshop-ului!
- în cazul celor care nu locuiesc în București, nu putem deconta cheltuielile de cazare și transport;
- în situația excepțională în care un participant confirmă participarea și, indiferent de motiv, acesta nu va fi prezent în ziua workshop-ului, acesta se angajează ferm să achite integral valoarea workshop-ului (100 RON) în termen de 3 zile lucrătoare;
- locație: Spațiul Public European, Str. Vasile Lascăr nr. 31;
- participarea celor care nu se află pe lista candidaților acceptați și confirmați sau care nu prezintă o carte de identitate nu va putea fi permisă;
- la finalul workshopului se acordă certificate de participare;
- intrarea în sală se va face începând cu 9:45. Vă rugăm să nu întârziați!

Contact
Pentru informații suplimentare ne puteți contacta prin e-mail (alina.cojocaru@geyc.ro) sau pe Pagina de Facebook.


Proiectul SMARTER (RO-43-E107-2013-R3) este co-finanțat de Comisia Europeanã prin intermediul programului „Tineret în acțiune” (4.3). Conținutul acestui material nu reflectã în mod obligatoriu punctul de vedere oficial al Uniunii Europene, responsabilitatea revenind autorului (Asociația GEYC).

comments powered by Disqus