01 March 2020

#GEYC10 CHANGEMAKERS - Concurent #2 - BOLDEA Călin

GEYC sărbătorește 10 ani de activitate în martie 2020, ocazie cu care organizăm concursul „#GEYC10 Changemakers”, prin care vom recompensa 10 tineri care s-au remarcat de-a lungul timpului. Candidaturile persoanelor pre-selectate, prezentate în câte un articol, vor fi evaluate de un juriu independent format din 5 persoane și supuse și votului publicului în perioada 01.03.2020 - 12.03.2020. Acesta este organizat în cadrul proiectului KA2 Youth Workers 2.0, întrucât Comunitatea GEYC este prima comunitate digitală de tineri din România, iar scopul acestui proiect este de a promova utilizarea instrumentelor digitale în lucrul cu tinerii.










„Motivația principala pe care o am de fiecare dată când mă duc într-o mobilitate este să învăț cât mai mult posibil despre tema proiectului și să descopăr metode de educație non-formală prin care să-mi pot atinge țelul de a deveni totuși un trainer în Mobilități Erasmus+. Pe moment, având în vedere că proiectele de mobilitate au contribuit foarte mult la alegerea mea ca participant într-un proiect European Solidarity Corps, pot spune că au avut un impact destul de mare. Tot ce sper e că acest impact să crească cu timpul.”







„De fiecare dată când am ocazia (and I mean that) am povestit măcar o întâmplare din proiectele din care am făcut parte, pentru că au fost o resursă atât de importantă pentru mine încât mi-e greu să nu aduc în discuție aceste lucruri pe care le-am învățat și importanța pe care au avut-o asupra personalității mele. Din păcate, am făcut-o doar prin metode informale, în majoritatea timpului, doar o dată având șansa să discut într-un mod mai...formal, acela fiind o conferință în care a trebuit să vorbesc despre un proiect în care am participat, ajungând să vorbesc de majoritatea.”








„O idee pe care o am de foarte mult timp și pe care vreau s-o implementez când mă voi întoarce ar fi să prezint oportunitățile oferite de GEYC persoanelor din universități și licee care pot fi eligibile Mobilităților prin Erasmus+. Deci, schimbarea ar fi mai mult pe plan de advertisement, rather than anything else.”