11 September 2014

Campania SMARTER: Prezentare și raportare finală


GEYC anunță finalizarea Campaniei SMARTER, campanie ce s-a desfășurat la nivel național în perioada aprilie - octombrie 2014 în cadrul proiectului SMARTER.

Scop: să încurajeze tinerii cu vârste cuprinse între 13 și 30 de ani din România să folosească instrumentele oferite de rețelele sociale pentru a reuși să obțină în viitor locul de muncă dorit.

Campania se derulează în cadrul proiectului cu același nume organizat de Asociația GEYC cu sprijinul financiar al Comisiei Europene prin programul „Tineret în acțiune” (4.3). Află mai multe detalii despre proiect.

Rolul partenerilor 
Partenerii locali au fost școli, licee, universități, organizații nonguvernamentale de tineret, instituții publice și alte organizații implicate nemijlocit în lucrul cu tinerii de 13-30 de ani din România. Misiunea partenerilor locali selectați a fost aceea de a organiza un eveniment în cadrul campaniei SMARTER având drept scop încurajarea tinerilor de a folosi instrumente social media pentru a își crea viața profesională dorită.

Harta evenimentelor SMARTER


Legături utile: