16 February 2015

Apel participanti: workshopul "Get IT" [PRISMA], 28 februarie 2015, București

Pe 28 februarie, orele 15-20, la București, GEYC va organiza workshopul "Get IT” ca activitate de diseminare de rezultate a proiectului european PRISMA. Evenimentul se adresează în primul rând tinerilor și studenților din București propunându-și să prezinte o serie de instrumente gratuite din suita Google menite să îi susțină în desfășurarea de proiecte profesionale.


Grup țintă:
Data: 28 februarie 2015, orele 15 - 20
Locație: Hotel Ibis Gara de Nord, Sala Rossini

ATENȚIE! Participarea la eveniment este permisă doar celor care s-au înscris și au primit mesaj de acceptare. Participarea la eveniment este gratuită!

Conținuturi:
În cadrul evenimentului participanții vor explora diverse aplicații gratuite oferite de Google ce au drept scop eficientizarea proceselor din cadrul unui proiect. Suita finală a aplicațiilor ce vor fi incluse în workshop se va decide pe baza formularelor de aplicație. Printre aplicațiile pe care le avem în vedere amintim: Google Drive (cu accent pe lucrul colaborativ pe bugete și realizarea de chestionare online), Google Calendar, Google Adwords, Google Trends, Google Alerts, Blogger etc.

Înscriere
  • se face prin completarea formularului online până pe 22 februarie 2015;
  • pentru secțiunea ”Extra questions” se va răspunde la întrebarea: „De ce vrei să iei parte la eveniment și ce aplicații ți-ar plăcea să explorezi?” (participanții care nu vor răspunde la această întrebare vor fi respinși automat);
  • condiții de participare: deținerea unui cont google și a unui laptop personal cu care să poată participa la eveniment. Ne dorim ca activitatea să fie extrem de interactivă și pentru aceasta este necesar ca participanții să poată aplica și testa imediat informațiile și studiile de caz prezentate.
  • înainte de a vă înscrie vă încurajăm să partajați prin rețele sociale anunțul acestui proiect în așa fel încât el să ajungă la tinerii pentru care ar fi cel mai relevant (desigur, acesta nu constituie un motiv de selecție/respingere, ci mai degrabă o abordare participativă a campaniei de promovare);
  • participanții selectați vor primi un mesaj de confirmare până pe 25 februarie 2015.

Activitatea reprezintă un demers de diseminare a rezultatelor proiectului european PRISMA derulat de către GEYC cu sprijinul financiar al Comisiei Europene prin programul „Erasmus+”.