10 December 2013

Campania SMYLE de mare amploare la Târgovişte

Tot la Târgovişte are loc diseminarea seminarului „@cces direct pe piața muncii” printr-o campanie de conştientizare a competenţelor digitale, organizată la nivel local şi susţinută de elevii Colegiului Economic „Ion Ghica”.

Colegiului Economic „Ion Ghica”, Târgoviște
prof. coordonator Zoe RĂDULESCU
În perioada 27 octombrie – 10 noiembrie 2013, 30 de elevi ai Colegiului Economic „Ion Ghica” din Târgoviște au fost implicați în campania pentru promovarea competențelor digitale la nivelul orașului, publicul țintă fiind reprezentat de adulți cu vârsta cuprinsă între 18 – 50 ani, eveniment ce a fost coordonat de doamna profesor Zoe Rădulescu.
Evenimentul a fost urmarea seminarului cu același nume, „@cces direct pe piața muncii”, la care au participat și patru invitați (doi dintre aceștia fiind părinți ai elevilor), și care i-a impulsionat pe elevi să promoveze importanța competențelor digitale și în sânul comunității în care locuiesc. Cu această ocazie, au fost realizate materiale promoționale, interviuri cu persoane din comunitate, spoturi video, fotografii, elevii fiind animați de o incredibilă energie pozitivă, pe care au încercat să o transmită și celor cu care au comunicat.
Majoritatea celor intervievați (fie ei tineri sau mai puțin tineri) au recunoscut importanța competențelor digitale, în special ca premisă pentru procesul de dezvoltare personală sau de carieră, și s-au vădit direct interesați să participe la orice tip de seminar sau eveniment pe această temă. Unii dintre aceștia au amintit o serie de aplicații pe care le folosesc constant și care le facilitează accesul rapid la informații sau servicii care se distribuie prin mediul online.
Campania a avut un impact deosebit atât asupra elevilor care au fost entuziasmați de o activitate de tip non-formal (care a contribuit la coeziunea grupului, dar și la dezvoltarea unor abilități de gestionare eficientă a timpului și resurselor, de comunicare în public și gândire critică), cât și asupra profesorilor care au coordonat activitatea și care au apreciat, încă o dată, virtuțile activităților extracurriculare.
„Considerăm evenimentul o reușită și apreciem, în acest sens, sprijinul organizației GEYC, care a avut inițiativa organizării unei astfel de campanii și care ne-a pus la dispoziție materiale suport extrem de interesante şi de relevante. Apreciem efortul voluntarilor care susțin această organizație și fac posibile evenimente de acest fel.”


Spotul video realizat de elevii  Colegiului Economic „Ion Ghica” îl puteţi urmări aici.
Pentru mai multe poze şi informaţii, accesaţi wesite-ul liceului, pagina de facebook a liceului şi pagina de facebook GEYC.