27 April 2016

SMARTER Academy 3 - Descoperă educația non-formală!




În perioada 26 martie - 9 aprilie 2016, GEYC, în parteneriat cu Rin Grand Hotel, Legenditys, Michelin, QS Quacquarelli Symonds, Talent Reserve și Cristian Nicolae Inspiration a organizat programul de training intensiv, SMARTER Academy, aflat la a treia ediție. Acesta a fost compus din trei module de training, Project Management, Digital Marketing și Resurse Umane, fiecare dintre acestea cuprinzând 20 de ore de educație non-formală.





Cele trei module SMARTER Academy au adus la un loc un număr de 32 de participanţi cu vârste cuprinse intre 19 si 25 de ani, atât studenti cât și absolvenţi ai unei facultăti. Dintre cei 32 de participanţi, 14 au luat parte la modulul de Digital Marketing, 11 la cel de Project Management, 8 la Resurse Umane; 3 dintre ei participând la câte 2 module de formare. La finalul celor 20 de ore de training intensiv, participanţii au beneficiat de ședințe de coaching, utile în elaborarea și susţinerea, în echipe, a câte unui proiect în cadrul evaluării finale, în prezența comisiei de jurizare SMARTER Academy 3 și a celorlalte echipe.



Ne-am atins obiectivele? Să aflăm mai multe din testimonialele cursanților noștri!


80% practică, 20% teorie



"La nivel personal Smarter Academy a însemnat comunicare, lucru în echipă și timp petrecut alături de oameni frumoși. La nivel profesional a fost o abordare distinctă a unui domeniu de actualitate cu care interacționăm involuntar, fiecare fiind target-ul cel puțin al unei campanii de promovare. Mă bucur că am luat parte la acest modul fiind o experiență nouă. Felicitări întregii echipe de organizare pentru momentele frumoase oferite și la cât mai multe ediții SMARTER Academy reușite."

Consider că a fost o experiență foarte utilă, deoarece în ziua de azi se pune accent tot mai mult pe partea de digital marketing și e bine să fii mereu în pas cu ceea ce este nou. De asemenea, am aflat mai exact ce presupune partea de Digital Marketing și mi-a plăcut faptul că s-a pus accent pe practică, deoarece am reușit să învăț și să înțeleg mai bine aspectele ce țin de această ramură.

Networking de calitate


"Personal pot spune că a fost o ocazie foarte bună de a construi noi relații de prietenie și de a deveni mai deschisă la sugestii și provocări. Mă bucur că am avut ocazia să lucrez în echipă, astfel am văzut și părțile mai puțin pozitive ale lucrului în echipă, ceea ce mă bucură, deoarece pe viitor voi ști deja cum să reacționez în astfel de situații. Un alt lucru bun care mi s-a întâmplat a fost că am reușit să îmi conturez imaginea mentorului pe care îmi doresc să îl am in viitor:) De asemenea, mi-a plăcut că toată lumea a fost implicată și nu s-au realizat lucrurile cu superficialitate. O să revin cu drag și la alte ediții SMARTER Academy și sper să ne intersectăm și la alte evenimente realizate de GEYC, deoarece chiar îmi place ceea ce faceți!"


Consider că modulul de Human Resources a fost o experiență foarte utilă deoarece am avut posibiltatea de a interacționa cu specialiști din domeniu, informațiile ne-au fost prezentate într-un mod creativ și le-am putut reține ușor.





Experiențe unice





"Mă bucur că am ales să-mi petrec timpul îmbinând utilul cu plăcutul, deși inițial nu știam cum se vor desfășura cursurile. Din punct de vedere profesional, mă simt mai pregătită, dețin mai multe informații în domeniu. Pe de altă parte m-am dezvoltat din punct de vedere personal, am cunoscut oameni noi, am prezentat pentru prima dată un proiect în fața unui juriu atât de mare și profesionist,am învățat să lucrez în echipă cu oameni pe care nu îi cunosc. De ceva timp n-am mai simțit așa plăcere, nerăbdare și curiozitate pentru a ajunge a doua zi la un training. "



"Aș putea spune că SMARTER Academy a fost cea mai faină experiență de până acum( anul 2016). La nivel personal, consider că m-a ajutat să am mai multă încredere în mine, am legat prietenii noi cu niște oameni absolut minunați . La nivel profesional am dobândit niște informații noi din domeniul resurselor umane și am avut oportunitatea de a cunoaște specialiști din domeniu care ne-au împărtășit din experiența și secretele lor."










Rezultate



90% dintre participanții celor trei module de formare s-au declarat în unanimitate foarte mulțumiți atât de logistica înainte de program (informațiile și suportul, modalitatea de înscriere), iar un procent de 97% de cea din timpul activităților (promptitudinea răspunsurilor la eventualele neclarități, informații cu privire la program, organizarea evaluării finale și modalitatea de evaluare a proiectelor), dar și de locația de desfășurare (Rin Grand Hotel, București). Pauzele de cafea (din punctul de vedere al calității și al promptitudinii serviciilor au fost considerate mulțumitoare de către participanți.

Toți participanții(100%) au răspuns în formularul de feedback că ar recomanda modulul de formare pe care l-au parcurs și unui prieten.mai ales dacă ar putea să îi ofere un voucher de discount în calitate de absolvent al programului.




Diferit în comparație cu primele două ediții, SMARTER Academy 2016 a reunit un număr de 10 parteneri, care ne-au sprijinit în această inițiativă în diferite etape ale acesteia promovare eveniment, sesiuni de training, sponsorizare și, respectiv, jurizarea participanților.

95% dintre cursanți s-au declarat mulțumiți de introducerea speakerilor în program.



Dorim să le mulțumim, pe această cale, tuturor partenerilor acestei ediții, cât și persoanelor care s-au alăturat acestor module de formare în facilitarea sesiunilor de training și a evaluării finale.