miercuri, 30 iulie 2014

Workshop-urile SMARTER: Cum a fost?

Aproximativ 50 de tineri din Bucureşti au avut ocazia de a participa gratuit la workshop-urile oferite de Asociaţia GEYC, în parteneriat cu BRD Groupe Societe General, pe următoarele teme:


Comunicare și social media, 21 iulie 2014;
- Organizare evenimente și social media, 25 iulie 2014;

La finalul ambelor workshop-uri s-au acordat certificate de participare. Evenimentele au avut loc la Spaţiul Public European. 

Cele două ateliere s-au derulat în cadrul Campaniei SMARTER din proiectul cu acelaşi nume organizat de Asociația GEYC cu sprijinul financiar al Comisiei Europene prin programul „Tineret în acțiune”. 


Fotografii de la cele două workshop-uri puteţi vedea aici 


Am întrebat participanţii ce le-a plăcut. Iată câteva răspunsuri:  

  • ideea de practică pe care a fost structurat workshop-ul
  • diversitatea şi aplicabilitatea informaţiilor
  • claritatea informaţiilor
  • am primit informaţii în mod constant, atmosfera a fost alertă, n-am avut timp să mă plictisesc
  • uşurinţa în comunicarea cu speakerii
  • mediul destins
  • jocurile

De asemenea, pentru cei curioşi ce au învăţat cei prezenţi la workshop-urile noastre, redăm următoarele impresii: 

  • să lucrez mai bine în echipa
  • să negociez
  • aspecte legate de comunicarea internă
  • cum se targhetează publicul ţintă pentru a construi mesaje de comunicare eficiente
  • noi instrumente social media
  • tips & tricks pentru a putea realiza acţiunea de promovare într-un mod cât mai eficient
  • că detaliile contează
  • că organizarea de evenimente nu e chiar aşa simplă, ci necesită multă muncă 
  • noţiuni de managementul riscului
  • că sunt foarte importante un plan bine structurat şi încadrarea în timp
  • cum să calculez un buget pentru proiecte
  • cum să prezint o propunere de proiect unui potenţial sponsor 


Testimoniale


  • "Utilizez social media pentru comunicarea cu prietenii şi pentru promovarea diferitelor articole personale ce pot educa oamenii. Mi-ar plăcea ca în viitor să fie şi un program puţin mai intens, pentru dezvoltarea elementelor principale din workshop-ul de astăzi". (Anonim, absolvent, 22 de ani)
  • "Şi înainte şi acum utilizez social media pentru promovarea propriei afaceri şi la locul de muncă, dar acum într-un mod vizibil mai eficient". (Mădălina, Manager Assistant, 22 de ani) 
  • "Mi-am dezvoltat aptitudinile de social media, în special pe partea de promovare". (Anonim, Voluntar, 20 de ani)


Mai multe detalii despre conţinutul workshop-urilor puteţi citi aici.


Proiectul SMARTER (RO-43-E107-2013-R3) este co-finanțat de Comisia Europeanã prin intermediul programului „Tineret în acțiune” (4.3). Conținutul acestui material nu reflectã în mod obligatoriu punctul de vedere oficial al Uniunii Europene, responsabilitatea revenind autorului (Asociația GEYC). 

comments powered by Disqus