miercuri, 4 decembrie 2013

Campania SMYLE: Seminar „Impact Media” şi Campanie „Perspective Digitale” la Teiu, judeţul Argeş

La Școala Gimnazială „Vladimir Streinu” din localitatea Teiu s-au desfăşurat evenimentele: Seminarul „Impact Media”, respectiv Campania „Perspective digitale”, unde s-a discutat despre eficienţa mijloacelor media digitale la diminuarea şomajului precum şi ce presupune căutarea şi găsirea unui loc de muncă.

Şcoala Gimnazială „Vladimir Streinu”, Teiu
prof. coordonator Corina CIOBANU
Seminarul Campaniei SMYLE, care a purtat generic titlul de „Impact Media”, a debutat în comunitatea teiană în ziua de 16 noiembrie 2013, într-o frumoasă zi de toamnă.
Activitatea pregătită cu minuțiozitate de către voluntari ai Grupului Informal de tineri Face2Face din comunitatea Teiu și găzduită și coordonată de către Școala Gimnazială Teiu, a dorit să aducă în atenția tuturor celor prezenți conștientizarea faptului că stă în mâinile noastre, ale tuturor, să putem schimba în bine societatea actuală.
Activitatea face parte dintr-un proiect al Asociației GEYC din București, adresat tinerilor, în care Școala Gimnazială „Vladimir Streinu” din localitatea Teiu, județul Argeș a avut rolul de partener.
Scopul seminarului a fost acela de-a informa și-a determina tinerii din comunitate, precum si pe cei prezenți să devină conștienți de rolul pe care șomajul îl joacă în prezent la nivel local și mondial, de ce este util să știm să utilizăm eficient mijloacele media digitale și mai ales cum ne pot aceste competențe sprijini în combaterea șomajului la nivel local.
Prin prezentări Power Point, metode non-formale şi debate-uri s-a adus în discuție importanța pe care tinerii trebuie s-o acorde propriului lor viitor, ce presupune căutarea unui loc de muncă, de ce piedici se pot izbi în această căutare, care sunt regulile pe care trebuie să le respecte atunci când merg la un interviu, de ce anumiți angajatori preferă interviurile on-line folosind drept resursă Skype-ul, care sunt principalele aspecte ale șomajului în rândul tinerilor la nivel local, în România și la nivelul Uniunii Europene, cum își pot asigura un loc de muncă stabil dacă dețin anumite competențe digitale, etc. 
Toate aceste discuții au generat altele, participanții venind cu diverse completări dobândite atât din experiența proprie, dar și din păreri personale.
Activitatea „Perspective digitale” a pus participanții în situația de-a alege cauza pentru care pledează această campanie, alegând să facă fotografii alături de bannerele care promovează educația, învățarea, tinerii, viitorul acestora sau găsirea unui loc de muncă, pledând astfel unor cauze care să ajute tinerii să se dezvolte într-o societate în continuă schimbare.

Pentru mai multe poze, accesaţi pagina de facebook GEYC.

comments powered by Disqus